Vacatures

Vacatures

Docent klinisch redeneren op patiënt niveau

Wie zijn wij?

De Academie voor Podologie is een opleidingsinstituut voor paramedische beroepen op het gebied van voet- en houdingszorg. Onze kracht ligt in het aanbieden van moderne deeltijdopleidingen, bijscholingen en nascholingen, waarbij we e-learning combineren met contactonderwijs. We zijn een ambitieuze organisatie en bieden zonder overheidssteun kwalitatief hoogstaande en waardevolle scholingen aan.

Functieomschrijving

Voor onze deeltijdopleidingen op NLQF-6 niveau zijn wij op zoek naar docenten die lessen kunnen verzorgen over klinisch redeneren op patiëntniveau. In deze lessen begeleid je studenten bij het volledige traject, van de eerste intake van een patiënt tot en met de behandeling. Onderwerpen zijn onder andere: welke vragen je stelt in de anamnese, hoe je differentiaaldiagnoses opstelt en hoe je een passend behandelplan kiest. Jij bent de verbindende factor die de verschillende lessen samenbrengt. Het zou bovendien waardevol zijn als je wetenschappelijk onderzoek en literatuur in de lessen kunt integreren.

De meeste lessen vinden plaats op de DHTA in Utrecht, voornamelijk op maandagen en niet tijdens reguliere schoolvakanties. Dagen, uren en tijden worden in overleg vastgesteld.

Jouw profiel

  • Afgestudeerd registerpodoloog en/of podotherapeut, of een andere zorgprofessional met affiniteit voor voet- en houdingszorg
  • Zelfstandig en proactief
  • Ervaring met lesgeven (lesbevoegdheid is een pré)

Wij bieden

  • Een professionele en prettige werksfeer
  • Een passend tarief
  • Reiskostenvergoeding (indien reizen noodzakelijk is)

Enthousiast?

Herken jij jezelf in één van deze functies of misschien wel in meerdere? Dan zoeken wij jou!

Stuur dan jouw CV en motivatiebrief naar info@academiepodologie.nl  en wie weet verwelkomen wij jou binnenkort als nieuwe collega!